💆🏻 Mask off 💆🏻

Garnier does it again.
Οι sheet masks είναι αυτό που βολεύει εμένα περισσότερο. Γιατί μου φαίνονται πιο εύκολες στη χρήση, από τη στιγμή που μπορείς να τις χρησιμοποιήσεις οπουδήποτε, αρκεί να έχεις καθαρή βάση.
Όταν ανακάλυψα τη Moisture Bomb, η πρώτη sheet mask της Garnier, τη δοκίμασα μόνο κ μόνο επειδή ήταν σ'αυτην τη μορφή. Την αγάπησα στο λεπτό, αλλά ήθελα κάτι ακόμα, που να μπορεί να ικανοποιήσει περισσότερο τις ανάγκες της επιδερμίδας μου.
Αυτό το κάτι παραπάνω μου το πρόσφερε η Pure Charcoal Black Tissue Mask.
Η υφασμάτινη αυτή μάσκα, με ενεργό άνθρακα είναι εμποτισμένη με εκχύλισμα μαύρης άλγης, LHA κ Υαλουρονικό Οξύ, τα οποία καθαρίζουν κ μειώνουν τους πόρους, αφήνοντας ενυδατωμένη την επιδερμίδα.
Από την πρώτη κιόλας χρήση είδα αποτέλεσμα,κάποια σπυράκια είχαν ξεραθεί κ οι πόροι μου φαίνονταν πιο κλειστοί.
Είναι μια μάσκα που θα συνεχίσω να αγοράζω κ ίσως την προτιμάω περισσότερο από την Moisture Bomb, γιατί αντιπροσωπεύει περισσότερο τις ανάγκες της επιδερμίδας μου.
















Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις